DJ Puff (C64) - kaj som moje płyty? / "Nie znosz tego? Ciupiemy w platformówki" #2

"Nie znosz tego? Ciupiemy w platformówki" - cz. 2

Puff jest DJ-em i do tego smokiem który wiódł spokojne życie, tworząc muzykę i ciesząc się każdym nowym dniem. Oczywiście żeby nie było zbyt uroczo, znalazł się pewien wredziol - Kapitan Kribb, któremu nie pasowało, że ktoś może być szczęśliwy, nakazał swoim ludziom wykraść naszemu bohaterowi całą kolekcję płyt i rozrzucić ją gdzie popadnie, po całej krainie. No i właśnie naszym zadaniem jest odzyskanie wszystkich płyt, a przeszkadzać nam w tym będą różnego rodzaju maszkary, małpy i szpetne baby.



Kolejna świetna platformówka na Commodore 64 wydana w 1992 roku przez Codemasters. Oczywiście pojawiła się też na innych komputerach ale ja ogrywam wersję właśnie na wspomniany komputer.
I tym oto sposobem rozpoczynam serię "Nie znosz tego?" czyli nadrabiam stare dobre tytuły które jakimś cudem mnie ominęły. Okazuje się, że moje dzieci poznają te gry gdzieś 30 lat później - dużo wcześniej niż kiedyś ja mógłbym je poznać.
W filmie ogrywam wersję na C64 - bez emulacji :-) Prawdziwy sprzęt. Dziękuję koledze Pawłowi za grę :-)
Zapraszam!


Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na blogu:

Ostatnie posty

Polecany post

Pasjonaci są wśród nas… Retro kolekcje - Kusok

Jesteśmy zajarani retro! Wśród nas jest wielu fajnych ludzi, pasjonatów i kolekcjonerów elektroniki minionej epoki.  My Retro Hobby. Tak naz...

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.