Aura - "Szepty nocy"

W końcu udało mi się ukończyć tekst do kolejnego utworu Aury - "Szepty nocy". Miałem jakiś problem z jego ukończeniem, chciałem żeby oddał klimat nocy i jednocześnie pasował, komponował się z muzyką.

Piosenka ukazuje świat pogrążony w nocnym śnie. Noc ma swój specyficzny klimat, często nie dostrzegamy jej piękna.

Aura - "Szepty nocy"

Światła latarni, gasnący płomień miast,
Ostatnie szepty, świat się położył spać,
W objęciach nocy, wędrując pośród gwiazd,
Tak zagubieni jak gdyby umknął czas.

Ref:
Twój ślad na mojej poduszce.
Twój ślad na mojej poduszce.

Na murach starych kamienic cień obrazy maluje,
Deszczowe podwórka - hipnotyzuje.
Elektrycznych wyładowań blask, magia świateł, ogień barw
Przez zamknięte oczy, widze taniec drzew,
i słyszę szepty nocy, szepty nocy.

Niech dobre duchy przez noc prowadzą Cię,
Niech ukołyszą i zabiorą tam gdzie chcesz.
Twój ślad na mojej poduszce,
już Cię nie opuszczę.

Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na blogu:

Ostatnie posty

Polecany post

Pasjonaci są wśród nas… Retro kolekcje - Kusok

Jesteśmy zajarani retro! Wśród nas jest wielu fajnych ludzi, pasjonatów i kolekcjonerów elektroniki minionej epoki.  My Retro Hobby. Tak naz...

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.