Aura - "Iluzoryczny"

Aura - "Iluzoryczny"
Utwór opowiada o iluzji świata w którym żyjemy. Trudno nam być sobą, często musimy udawać...


Aura - "Iluzoryczny"

Mmm Ty do mnie, mówisz nieprzytomnie.
Za każdym razem niewyraźnie, słów Twoich nie odgadnę
Mmm gdzie jesteś, wśród szeptów wymieszanych z powietrzem.
Wydajesz się, że gdzieś blisko tak.
Czy wreszcie wskażesz mi szlak.
Czy wreszcie wskażesz mi szlak.

Mmm tak jestem, mimo że wolałabyś mnie przedtem.
Niewyraźnie rozumiem Twe słowa,
mojej błędy pod skrzydłami znów schowasz.
Mmm tak szybko musimy oswajać przyszłość.
Nie mam czasu być naprawdę sobą nie.
I chyba chciałbym byś stała obok mnie.
I tylko tego naprawdę dzisiaj chcę.

I nie mów mi że jest już za późno,
to wszystko jest tylko iluzją.
Łatwo zatracić się,
w iluzorycznym pustym, wielkim świecie.

Chodźmy stąd jak najdalej,
niech nie tęskni za nami świat wcale.
Znów mi czasu zabrakło,
odszukać siebie nie będzie łatwo.
Mmm ten dystans, gdzieś daleko odpłynęła przystań.
Nie słyszę swych myśli,
znów mi się przyśnisz.

I nie mów mi że jest już za późno,
to wszystko jest tylko iluzją.
Łatwo zatracić się,
w iluzorycznym pustym, wielkim świecie.
Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na blogu:

Ostatnie posty

Polecany post

Pasjonaci są wśród nas… Retro kolekcje - Kusok

Jesteśmy zajarani retro! Wśród nas jest wielu fajnych ludzi, pasjonatów i kolekcjonerów elektroniki minionej epoki.  My Retro Hobby. Tak naz...

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.