Teksty do utworów projektu Aura

Teksty które jakiś czas temu napisałem do mojego projektu muzycznego Aura.

Więcej o projekcie w dziale "Muzyka" lub bezpośrednio na kanale YT
Aura - "Enigma"

Stojąc nad przepaścią, rozmyślam i czekam na nic;
Ten strach przed upadkiem, lęk wysokości i co za nim.
Ciężkie myśli pokryte rdzą, a w głowie tylko chaos;
coś przypłacone krwią, bo inaczej się nie dało.

Balansować na krawędzi nauczyłem się;
Nie boję się że spadnę i nie chcę wiedzieć gdzie.
Patrząc w lustro, nie widzę już nawet siebie.
Kim jestem, kim się stałem, udaję że nie wiem.

W Twoich oczach widzę smutek, niespokojne morze, silny wiatr.
Coraz mniej czasu, i tylko więcej pytań i więcej lat. Jest tam lub nie, inny świat nowe życie woła mnie, Czy wierzyć chcę, w zgniłej duszy, podła próżność wije się Lęk, wędrówki kres Na chwiejnym gruncie utrzymać się trudniej jest wiem znów nie mnie dla Ciebie, zawsze wtedy kiedy chcesz. Aura - "Zabawka" Oddalam się od zwykłych spraw Reczywistość - zburzyła dawny ład Ty mówisz do mnie już obcymi słowami. Nie rozumiem, Przecież byłaś tu, nie rozumiem. Nie odchodź, zostań, stój! Zatrzymuję czas, mogę zmienić to co chcę. Jak zabawki znów połączę nas, Wiem, że kochasz mnie - więc nie sprzeciwiaj się Gdy opadniesz z sił - nakręcę Cię REF1: Wymyśliłem sobie mroczny świat W którym Ciebie uwięziłem (tylko na chwilę) Jesteś moją zabawką - tańczysz jak chcę Tylko nie waż się popsuć, zbyt długo się nudziłem. REF:2 Mój wymyślony, wypaczony świat, Tak się bawię Tobą, nie od dzisiaj Ty nic nie mówisz, Twoich szklanych oczu blask Znowu pustka i chłód - towarzysze mego życia Wśród zapachu starych ubrań i spalonego plastiku, Przeraźliwie puste spojrzenia manekinów, Obserwują każdy mój ruch, nie pozwolą mi wyjść, chcą się bawić. Aura - "Szepty nocy" Światła latarni, gasnący płomień miast, Ostatnie szepty, świat się położył spać, W objęciach nocy, wędrując pośród gwiazd, Tak zagubieni jak gdyby umknął czas. Ref: Twój ślad na mojej poduszce. Twój ślad na mojej poduszce. Na murach starych kamienic cień obrazy maluje, Deszczowe podwórka - hipnotyzuje. Elektrycznych wyładowań blask, magia świateł, ogień barw Przez zamknięte oczy, widze taniec drzew, i słyszę szepty nocy, szepty nocy. Niech dobre duchy przez noc prowadzą Cię, Niech ukołyszą i zabiorą tam gdzie chcesz. Twój ślad na mojej poduszce, już Cię nie opuszczę. Aura - "Czas" W oddali dom, słabych świateł blask. Dawniej wracałem tu, nie raz. Pod gwiazdami, sobie zapisani byliśmy... I znowu czas dalej do przodu gna. Już nie mam szans by go zatrzymać, zamienić słowo, choć ten jeden raz. Teraz tylko pusty dom i zardzewiałych wspomnień ślad, rozpada się szybko, jak domek z kart. Gasnące gwiazdy spadają szybko, niosą wspomnienia w otchłań, w otchłań. Aura - "Dym" Jesienne wichry znowu kołyszą świat. Wrześniowy świt nie chce obudzić dnia. Wyruszam znów w kolejny kręty szlak. I tylko chłód i spojrzenia gwiazd. Ref: Nie widzę drogi bo zbyt gęsty jest dym. Od nowa uczę się, jak oddychać mam nim. Przetarte ścieżki starocią lśnią, idę przed siebie, jakby pod prąd. Coraz trudniej wspinać się, jakby los nic tylko sprawdzał mnie. Wśród odrapanych ścian, opuszczonych miejsc, przewracam się. Czy chcę wydostać czy zostać tu chcę. Obojętnie i przyjemnie mi jest, bo tu, tu nie znajdzie nikt mnie. Nie chcesz obudzić dnia, niech w Twojej głowie wieczna zamieć trwa. Chcę dalej iść pod wiatr, nie chcę już wracać, chociaż czuję strach. Znowu umierać mi łatwiej, bo trudniej jest żyć... Aura - "Iluzoryczny" Mmm Ty do mnie, mówisz nieprzytomnie. Za każdym razem niewyraźnie, słów Twoich nie odgadnę Mmm gdzie jesteś, wśród szeptów wymieszanych z powietrzem. Wydajesz się, że gdzieś blisko tak. Czy wreszcie wskażesz mi szlak. Czy wreszcie wskażesz mi szlak. Mmm tak jestem, mimo że wolałabyś mnie przedtem. Niewyraźnie rozumiem Twe słowa, mojej błędy pod skrzydłami znów schowasz. Mmm tak szybko musimy oswajać przyszłość. Nie mam czasu być naprawdę sobą nie. I chyba chciałbym byś stała obok mnie. I tylko tego naprawdę dzisiaj chcę. I nie mów mi że jest już za późno, to wszystko jest tylko iluzją. Łatwo zatracić się, w iluzorycznym pustym, wielkim świecie. Chodźmy stąd jak najdalej, niech nie tęskni za nami świat wcale. Znów mi czasu zabrakło, odszukać siebie nie będzie łatwo. Mmm ten dystans, gdzieś daleko odpłynęła przystań. Nie słyszę swych myśli, znów mi się przyśnisz. I nie mów mi że jest już za późno, to wszystko jest tylko iluzją. Łatwo zatracić się, w iluzorycznym pustym, wielkim świecie. Aura - "W objęciach starych drzew" Ukryty gdzies niespokojny sen, lament nocy i nadchodząc dzień. Stare drzewa mocno kołyszą się, gdzieś w oddali wciąż ten metaliczny dźwięk. Znalazłeś je... stare zdjęcie, które dawno straciło swój blask. Zapisana historia sprzed wielu lat. Pamietam rwąca rzekę i teatr spadających gwiazd. Dziś tego miejsca nie znam, pode mną skrawki zostawionych spraw. Opuszczone domy jak z kart rozpadają się, w korytarzach bloków już tylko wiatr przechadza się. W ruinach miast puste podwórka śpią, szaleją anomalie, industrialna jesień pomalowała wszystko rdzą. Wokół pył i piach, stalowych ptaków śpiew, znów chcemy wtulić się w objęcia starych drzew. W nich dawny spokój, dotyk minionych lat, już dalej zwykłe złomowisko, brudny, stary świat. Dzika przyroda pochłania wszystko, naprawia nasze błędy, grzebie ten smutny świat... x
Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na blogu:

Ostatnie posty

Polecany post

Pasjonaci są wśród nas… Retro kolekcje - Kusok

Jesteśmy zajarani retro! Wśród nas jest wielu fajnych ludzi, pasjonatów i kolekcjonerów elektroniki minionej epoki.  My Retro Hobby. Tak naz...

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.